Blog

Nowości w Altezie- rozmowa z Marcinem Kwapiszem, Dyrektorem Handlowym ALTEZA SP. Z O. O.

Alteza 143 scaled

Od stycznia rozpoczęliśmy cykl wywiadów ze współpracownikami i partnerami firmy Alteza. W tym artykule skupimy się na wprowadzanych i planowanych nowościach, które ukażą się jeszcze na przełomie kwietnia i maja. O wdrażanych produktach i podejmowanych akcjach opowie Dyrektor Handlowy Altezy- Marcin Kwapisz.

MC: Na początku roku zapowiadaliśmy wiele zmian. Z każdym etapem staramy się również bardziej promować i uświadamiać klientów o naszej ofercie związanej z oświetleniem- Alteza Lighting. Marcinie, czy możesz nam powiedzieć coś więcej na ten temat?

MK: Nasze moduły do podświetlenia powłok napinanych zostały specjalnie opracowane zgodnie z firmowymi wytycznymi i oczekiwanymi parametrami świecenia. Dzięki temu jesteśmy pewni ich jakości i efektu. Wykorzystujemy specjalistyczne oprogramowanie, które pozwala nam odpowiednio zaprojektować rozmieszczenie oraz liczbę modułów niezbędną do uzyskania rezultatu oczekiwanego przez Inwestora. Żeby ułatwić Klientom rozpoznanie naszych modułów, wytłoczyliśmy na nich napis ALTEZA. Firmowy znak jednoznacznie mówi, że mamy do czynienia z asortymentem rekomendowanym przez naszą firmę. Moduły Altezy posiadają większą żywotność, klient otrzymuje na nie 7 lat gwarancji.

MC: Nie tylko moduły LED doczekały się firmowych znaczeń, prawda?

MK: Dokładnie. Na naszych harpunach także pojawi się logo Altezy.

MC: Czemu zdecydowano się na znakowanie poszczególnego asortymentu?

MK: Polityka firmy zakłada utrzymanie odrębności od konkurencyjnych produktów. Chcemy aby nasz klient końcowy, czyli osoba, która chce sufit u siebie w domu, jak i wykonawca zlecenia, mieli pewność, że pracują na asortymencie najwyższej jakości.  Specjalne oznaczenia dają naszym konsumentom poczucie bezpieczeństwa, a nam wiarygodność.

MC: Jeśli jesteśmy w temacie logotypów, to zauważamy zmiany zarówno w polityce produktowej, jak i w wizerunkowej…

MK: Naszym celem jest ujednolicenie przekazu płynącego do klientów w Polsce i Europie. W zeszłym tygodniu zadebiutowały rekomendowane logotypy dla wszystkich naszych partnerów, w tym: wykonawców, którzy dopiero przeszli szkolenie, partnerów posiadający punkt sprzedaży oraz Franczyzy.

MC: Jak ten zabieg został odebrany przez klientów? Należy dodać, że oficjalne logo Altezy zostało również publicznie zastrzeżone.

MK: Dopiero rozpoczęliśmy etap wdrażania. Priorytetem jest by każdy wykonawca mógł swobodnie działać pod swoim nazwiskiem i marką, jednocześnie posiłkować się naszym wsparciem marketingowym. Jest to zatem złoty środek w obopólnej promocji. Zachęcamy by nasi partnerzy również dążyli do profesjonalizmu i wykorzystywali nasz logotyp w swoich materiałach zgodnie z przeznaczeniem.

MC: To chyba również jest wynikiem ciągłego poszerzania się rodziny Altezy.

MK: Codziennie otrzymujemy kilka zapytań o ilość miejsc na szkolenia i najbliższe terminy. Udało nam się dotychczas wyszkolić już ponad 2000 wykonawców, a jestem ciekaw jaką wartość ta liczba osiągnie pod koniec roku. Przy takiej ilości partnerów łatwo jest o zapanowanie chaosu. Udostępniając logotypy wraz z zasadami ich użytkowania robimy krok w przód by nasza firma funkcjonowała w sposób przejrzysty i jasny dla klienta indywidualnego oraz naszych partnerów.

MC: Podjęliśmy już szereg działań by zakomunikować o partnerskich logotypach, ale może powtórzmy- do kiedy nasi partnerzy mają czas na wszystkie zmiany związane z modyfikacją brandingu?

MK: Tak jak wspomnieliśmy w zarządzeniu Zarządu i regulaminie, wszystkie logotypy używane na platformach online, muszą zostać zmienione do 12 kwietnia. Inne sposoby wykorzystania logo muszą zostać z nami skonsultowane indywidualnie, mowa tu np. o oklejeniu auta. Zmiana na elementach trwałych firmy ma oczywiście wydłużony czas egzekwowania. Z drugiej strony posługiwanie się partnerskim znakiem firmowym nie jest absolutnie wymogiem i każdy z partnerów sam decyduje czy chce to robić i w jakich materiałach. Jest to po prostu możliwość promocyjno- marketingowa, która ma pomóc zaistnieć w mediach, zwłaszcza nowym podmiotom na rynku.

MC: Skąd pobrać partnerskie logotypy ?

MK: Droga otrzymania logotypów jest identyczna jak w przypadku pobierania cenników. Istnieje dedykowany autoresponder- partner@alteza.pl – wysyłamy na ten adres maila, a w odpowiedzi zwrotnej otrzymujemy niezbędne dokumenty i pliki.

MC: Wspominałeś, że wszystkie działania są inicjowane na potrzeby partnerów Altezy, co jeszcze wprowadziliśmy dla naszych klientów?

MK: Jakiś czas temu pojawiła się również dodatkowa oferta dla wykonawców w kwestii ubezpieczenia firmy. Nawiązaliśmy współpracę z kancelarią finansowo- ubezpieczeniową, która zapewnia świetny start w sferze własnego interesu. Oferta posiada preferencyjne warunki dla naszych partnerów. To kolejne działanie, które kosztuje nas wkład pracy, tylko po to aby partnerzy mogli spać spokojniej. Jeśli ktoś chciałby skorzystać z OC, to zapraszamy do kontaktu z nami lub można bezpośrednio zadzwonić na numer:

530 385 424 

Przedstawiciel / Specjalista ds. ubezpieczeń – frima Gremium

– należy tylko pamiętać, że aby skorzystać z preferencyjnych warunków, należy podać informacje o byciu klientem Altezy.

MC: Zachęcam również zajrzeć do naszych aktualności i przeczytać awaryjne sytuacje, które miały miejsce (case study) u naszych klientów- udowadniamy, że OC przydaje się każdemu. Swoją drogą, branża budowlana jest mocno kojarzona z mężczyznami, my jako pierwsi wychodzimy chyba naprzeciw tym zakorzenionym stereotypom…

MK: Tak, spontanicznie wpadliśmy na pomysł stworzenia Damskiej Brygady Sufitowej. W kwietniu rozpoczniemy cykl szkoleń skierowanych dla kobiet. Ideą która nam przyświeca jest ułatwienie stawiania pierwszych kroków w branży budowlanej. Panie będą w towarzystwie innych przedstawicielek płci pięknej, co zwiększy ich komfort. Tym samym wspieramy kobiety, aby nie bały się teoretycznie męskich zawodów i zajmowały się tym co je pasjonuje.

MC: Jak duże zainteresowanie jest akcją dla Pań ?

MK: Opublikowaliśmy promocję 8 marca- w Dzień Kobiet. A dzisiaj przypada ostatni dzień darmowych zapisów. Akcja wyszła rewelacyjnie, ale zobaczymy ile chętnych jeszcze dzisiaj się zgłosi. Możliwe, że będziemy zmuszeni do podziału grup.

MC: Mam nadzieję, że uzbiera się liczna grupa. Przypominam, że najświeższe informacje udostępniamy zawsze na naszej facebookowej grupie SUFITOWCY.PL- tam zapewne pojawi się obszerna relacja z damskich kursów. Marcinie, zbliżamy się do końca naszej rozmowy, chciałbyś jeszcze coś dodać? 

MK: Jedną z najbardziej oczekiwanych informacji dla naszych wykonawców zostawiłem właśnie na koniec. Ruszamy już niebawem ze szkoleniami zaawansowanymi. Kursy praktyczne drugiego stopnia będą prowadzone w maju i czerwcu. Na ten moment planujemy 3 możliwe terminy. Na początku kwietnia podamy dokładne daty oraz zakresy tematyczne. By nie przegapić startu zgłoszeń zapraszam do śledzenia naszych kanałów. Dziękuje Milena za rozmowę.

MC: Dziękuje. Dodam tylko, że w sobotę pojawi się kolejna część artykułów Alteza Lighting vs tanie podróbki. Pojawi się jeszcze więcej specjalistycznej i merytorycznej wiedzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *